reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexander Smirnov

Alexander Smirnov

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Geológ. Postdok. Vegetarián. Treehugger. Momentálne vo Washingtone, DC. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVedaPočítače and InternetRecenzieHocičoKrátke Kraviny

reklama

Recenzie

Spamalot - Monty Python a Svätý Grál na Broadway

Alexander Smirnov

Spamalot - Monty Python a Svätý Grál na Broadway

Po dvoch rokoch kultúrnej impotencie som konečne zavítal na Broadway. Ako fanúšik Montyho Pythona som si nemohol nechať ujsť Spamalot - vtipný rip-off Monty Pythonovho hľadania Svätého Grálu. Pôvodný film z roku 1975 sa mi zdal dostatočne vtipný a originálny a tak sa musím priznať, že som bol čiastočne skeptický. Akí budú rytieri čo hovoria Ni? A čarodejník Tim? A krvilačný zajac v jaskyni Caerbannog? A bude sa vôbec hádzať svätým granátom?

  • 11. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 169x
  • 5
Ste zo zahraničia a chcete študovať na Slovensku?

Alexander Smirnov

Ste zo zahraničia a chcete študovať na Slovensku?

O vhodnosti a nevhodnosti prtomnosti rznych prvkov na webstrnkach sa na tchto blogoch popsalo už dost. Kedže ja som čo sa tka tvorby webstrnok len amatr, rozhodol som sa pozriet na vyybran slovensk stranky len plne s praktickho hľadiska. Vymyslel som si modelov situciu, v ktorej zahraničn tudent nevediaci ani slovo po slovensky, sa rozhoduje či prsť tudovat na Slovensko. Zameral som na nasledovn univerzity: Žilinsk U., STU Bratislava, Preovsk U., TU Koice, UK Bratislava, Trnavsk U., UMB Bansk Bystrica, Katolcka U. Ružomberok, UPJ Koice, Ekonomick U. Bratislava, TU Zvolen, Poľnohospodarska U. Nitra, Trenčianska U, UVL Koice a UKF Nitra.

  • 6. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 218x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu